miathalassatragoudia@blogspot.com

Κυριακή 25 Ιουνίου 2023


ΑΠΟΨΕ ΠΙΝΩ ΓΙΑ ΧΑΤI ΡΙ ΣΟΥ

 

Απόψε πίνω για χατίρι σου,

και να μεθύσω, να χαθώ,

απ' τα φιλιά, από τα χείλη σου,

κι απ' το κρασί σου το γλυκό.

 

Απόψε πίνω και στη μέθη μου,

σε βλέπω μπρος μου να με κοιτάς,

κι από το χάσιμο στο βλέμμα σου,

νομίζω λίγο μ’ αγαπάς.

 

Ερωτευμένος είσαι μάτια μου,

μα το κρατάς πολύ κρυφό

κι εγώ παλεύω με τις χίμαιρες,

να μάθω αυτό το μυστικό.

 

Πες μου λοιπόν να βγω απ' το λήθαργο,

να μην πονάω άλλο πια,

πες μου ποια είναι η αγάπη σου,

και δεν θα σε παιδεύω πια.

 

Μονάχα πες μου το αυτό,

μήπως μπορέσω και λυτρωθώ.

Θα σεβαστώ αυτό που νιώθεις,

θα’ μαι κοντά σου σιωπηλά.

 

Μπορεί να γίνω ο άγγελός σου,

μα θα μαι πάντα μακριά.

Μα ένα σε παρακαλώ

πες το μου για να λυτρωθώ,

μια και πολύ σε αγαπώ.

 

19/8/2014

 

Σίσσυ Στρατογιάννη Βαρβαρήγου 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου